گوگرد گرانول بنتونیت دار معدنی پتروشیمی

برای رشد موثر گیاهان، به انواع مواد آلی و معدنی نیاز بوده و تامین این ریزمغذی ها، بیشتر از طریق کودهای شیمیایی و یا ارگانیک، صورت می پذیرد.

گوگرد، یک عنصر بسیار حیاتی در فرایند رشد گیاهان و فتوسنتز آنان بوده و کاربردهای متعددی داشته که درادامه به آن ها اشاره می گردد:

. تنظیم PHخاک

. افزایش میزان خاصیت روغنی خوراکی هایی از جمله گردو و بادام زمینی

. افزایش جذب ریزمغذی ها و عناصر موردنیاز همچون فسفر و ازت

. افزایش مقاومت و رطوبت خاک

. خاصیت قارچ کشی و ضدعفونی کننده

باوجود تمامی ویژگی های ذکر شده، گوگرد موجود در کودها، به طور طبیعی خاصیت انحلال پذیری پایینی در آب داشته و توانایی تامین نیاز های گیاهان را نخواهد داشت، بنابراین با افزودن مواد خاصی به این کودها، این نقص را برطرف می نمایند.

یکی از این مواد افزودنی، بنتونیت سدیم دار می باشد، این فرآورده ها، پس از جذب آب، توانایی افزایش حجمی معادل 15برابر حجم اولیه خود را داشته و ازاین طریق، در طولانی مدت رطوبت و حاصلخیزی خاک را تامین می نماید.

گوگرد گرانول بنتونیت دار، پس از جذب آب، خاصیت چسبندگی و ژله مانند پیدا کرده و پس از استفاده، به نوعی باعث ایجاد انفجار درخاک گردیده، این اتفاق می تواند ذرات گوگرد را کوچک نموده و انحلال پذیری آن را افزایش دهد.

گوگرد گرانول بنتونیت دار معدنی پتروشیمی

خرید گوگرد گرانول

خرید گوگرد گرانول همانگونه که ذکر گردید، کاربردهای گوناگون این ماده، باعث افزایش مشتری های مختلفی از سراسر جهان گردیده است. به همین دلیل، روند خرید و فروش کودهای گوگرد دار، رونق بسیار زیادی دارد.

متقاضیان می توانند از طریق مراجعه نمودن به سایت های مختلفی که درزمینه تهیه و فروش این ماده، تجربه کافی داشته، کالای مدنظر خود را سفارش داده و درهر محلی که تمایل دارند، محصول خود را تحویل بگیرند.

استفاده از این روش خرید، فواید بسیاری زیادی داشته که شامل:ذخیره نمودن انرژی، کاهش هزینه های مربوط به خرید، بهره مندی از تخفیفات متنوع و عدم نیاز به سپری نمودن زمان مفید خود در بازارها، می گردد.

روش دیگر تامین این محصولات، خرید سنتی می باشد. در این متد، افراد با مراجعه حضوری به مراکز پخش و توزیع کودهای موردنظر، امکان انتخاب محصول مناسب حرفه خود را، خواهند داشت.

باوجود مزایا و معایب گوناگون هردو روش ذکر شده، این روزها، افراد تمایل و استقبال بیشتری، نسبت به خریدهای اینترنتی نشان داده اند، زیرا سهولت در استفاده از این روش، باعث افزایش سرعت انجام پروژه ها می گردد.

گوگرد گرانول قرمز

گوگرد گرانول قرمزگوگرد های پودری قرمز، درصنایع مختلفی همچون کاغذ و رنگ سازی کاربرد داشته و به عنوان یک ماده پیگمانته دار اولیه، در این مشاغل استفاده می گردد.

نحوه کار با این ماده، بدین صورت بوده که پس از بی رنگ نمودن کاغذ و ماده اولیه رنگ ها، بااستفاده از گوگرد سرخ، رنگ مدنظر را به این محصولات، می افزایند.

به دلیل محدودیت تولید این ماده در کشور و کم بودن کشورهای فعال در این زمینه، تناسب بین تقاضا و عرضه از بین رفته و زمینه برای افزایش قیمت این کالا، فراهم آمده است.

خوشبختانه کشور عزیزمان، درزمینه تولید این محصول، پیشرفت روزافزونی داشته و باافزایش صادرات و کاهش دادن واردات این محصول، نقش مهمی در بازار جهانی این محصول دارد.

خریداران گوگرد گرانول قرمز ایران، در گذر زمان افزایش یافته و شامل اکثر کشورهای همسایه از جمله، قطر، عراق، ترکیه و ارمنستان، می شوند،اما در این میان، میزان صادرات به عراق، بیش از سایرین می باشد.

همچنین، یکی از کاربردهای دیگر گوگرد قرمز در صنایع کشاورزی بوده و می تواند، ریزمغذی های لازم برای تقویت خاک را تامین نماید.

امروزه در آزمایشگاه های تخصصی، از ترکیب نمودن گوگرد قرمز با مواد شیمیایی مختلف، امکان تغییر رنگ این ماده به وجود آمده و باعث جلب توجه کارخانه های رنگ سازی گردیده است.

گوگرد گرانول پتروشیمی

گوگرد گرانول پتروشیمی سولفور موجود در بازار از دو روش به دست خواهد آمد که در ادامه به آن ها اشاره می گردد:

1)گوگرد معدنی : این نوع سولفور، در گذشته از طریق معادن و یا در سطح زمین های آتشفشانی برخی از کشورها همچون ایتالیا، به دست آمده و عمده کاربرد آن، در کشاورزی بوده است.

2)گوگرد پتروشیمی: امروزه، بیش ترین حجم مورد نیاز گوگرد صنایع مختلف، از طریق صنایع نفت و گاز به دست می آید و با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، دراختیار مشاغل مختلف قرار می گیرد.

گوگرد هایی که از منبع گازی استخراج می گردند، به رنگ قهوه ای و انواع به دست آمده از نفت، رنگی تیره تر، خواهند داشت. هردونوع سولفور استخراج شده، به روش گوگرد زدایی و با میزان خلوص معادل 99درصد،به دست خواهند آمد.

کاربردهای متنوعی برای این فرآورده ها ذکر گردیده است که به صورت خلاصه بیان خواهیم نمود:

. تولید قند، نشاسته و شکر

. عایق سازی جاده و ساختمان

. تولید ابریشم و کاغذ مصنوعی

. صنعت کبریت سازی

. تولید پاک کننده و حشره کش ها

.نقش در صنایع لاستیک سازی و پلاستیک

گوگرد به دست آمده در پتروشیمی، به صورت مذاب بوده و امکان تبدیل به انواع مختلف فرآورده های سولفور را دارد، از جمله:

. گوگرد گرانوله

. گوگرد مایع

. کلوخه گوگرد

 

گوگرد گرانول بندرعباس

گوگرد گرانول بندرعباس موقعیت حساس و استثنایی شهر بندرعباس، نقش مهمی در تامین و صادرنمودن کودهای گرانوله دارد، به گونه ای که روزانه شاهد صادرات صدهاتن از این ماده، از طریق اسکله های بزرگ این شهر می باشیم.

البته صادر نمودن هرکالایی، دراولویت دوم و پس از تامین نیازهای داخلی می باشد که خوشبختانه این شهر، راه های ارتباطی آسانی با استان های مهم و همجوار خود داشته و از این طریق نیز، خریدی مقرون به صرفه را برای مردم عزیزمان، رقم خواهد زد.

تولیدکنندگان محترم این محصول، پس از تهیه آن، درقالب بسته بندی های متنوع جزعی و یا جامبوبگ و در حجم های متفاوت، اقدام به ارسال آن به این بندر نموده و پس از تعیین مقصد، توسط راه های زمینی و دریایی، به مکان مربوطه فرستاده می شود.

لازم به ذکر است که نه تنها تولیدکنندگان این شهر، بلکه تمامی فعالین موجود در نقاط مختلف کشور، ممکن است برای صادرنمودن کالای خود، به این شهر مهم نیازمند بوده و از این طریق مرسوله گوگرد خود را به دست مشتریان خارجی، برسانند.

دراین متن، ویژگی ها، کاربرد و نحوه تامین و ارسال گوگرد های مختلف را بیان نمودیم، هرگونه پرسش در این زمینه را باکارشناسان ماهر مجموعه ما درمیان گذشته و باهمراهی آنان، فروشنده ای معتبر را شناسایی نموده تا خریدی شایسته را به انجام برسانید.