شکلات فرمند صبحانه سبب مرگ یک نوزاد شد

هیچ دلیل خوبی وجود ندارد که چرا مقدار کمی یا حتی مقدار زیادی شکلات فرمند صبحانه نمی تواند بخشی از صبحانه شما باشد. در آخر هفته ها یا وقتی مهمان دارید، پودینگ نان کاکائویی و نان تست را امتحان کنید، و مافین های گرانولا شکلاتی گیلاسی تا حدودی سالم تر را برای لذت روز هفته خود ذخیره کنید.

این ساده‌ترین راه برای افزودن کمی شکلات به برنامه صبحگاهی‌تان است: پودر کاکائو شیرین نشده و تکه‌های شکلات را به یک مخلوط مافین اضافه کنید. انحطاط آنی!

مافین ها چیزی بیش از یک کیک ساده ساده هستند. آنها باید فقط کمی شیرین باشند اما همچنین پر از چیزهای مفید برای شما هستند.

در اینجا پودر کاکائو، گرانولا، و آلبالوهای خشک اینها را به یک صبحانه خاص تبدیل می کنند.

با پایه جو دو سر استیل خوب شروع کنید، سپس اسپرسو و پودر کاکائو را به آن اضافه کنید و روی آن چند آجیل و چیپس شکلات بپاشید تا فرنی صبحگاهی شما به یک لذیذ موکا تبدیل شود.

شکلات

شکلات، نارگیل و گردو، طعم‌های کلاسیک کیک شکلاتی آلمانی، راه آسانی برای درست کردن بلغور جو دوسر است.

یک بریوش روغن زیتون با شکلات تلخ پر می شود تا یک غذای صبحگاهی پیچیده ایجاد کند. بیشتر کار را می توان از شب قبل انجام داد، بنابراین می توانید به راحتی آنها را صبح پخته و گرم و آب شده سرو کنید.

علاوه بر استفاده از آرد سبوس دار و سبوس دار، این دستور غذا به جای دوغ از شیر نارگیل استفاده می کند و شامل تکه های نارگیل برشته شده و شکلات تلخ است. کمی شیرین و پر از خوبی است، از زدن مقداری کره نترسید.

آیا تا به حال طعم نامحتمل شکلات و کدو سبز را چشیده اید؟ کاملا خوشمزه است! این مافین های مقرون به صرفه هر کدام تنها 20 سنت قیمت دارند، اما ارزش آن ها 10 برابر بیشتر از کیفیت شکلاتی است.