شرکت دادن کلوچه و مسقطی ایران در مسابقات جهانی شیرینی محلی

دستور العمل های کیک کوچک اغلب از همان روش خامه گیری مانند دستور العمل های معمولی کیک استفاده می کنند. برای این روش، نانواها کره و شکر را قبل از ترکیب سایر مواد مرطوب و خشک با هم خامه می‌کنند و مخلوط را هم می‌زنند تا به خمیری نرم و لطیف برسند.

دستور پخت کلوچه و مسقطی معمولاً از فرآیند پخت متفاوتی پیروی می کند: نانواها مواد خشک و مرطوب را جداگانه جمع می کنند، سپس آنها را با هم ترکیب می کنند و در نتیجه خمیر غلیظ تر و یکنواخت تر به دست می آید.

کاپ کیک یک دسر است، بنابراین بیشتر طعم ها شیرین یا میوه ای هستند. طعم های معمولی کاپ کیک شامل شکلات، وانیل، توت فرنگی، چیپس شکلات و کره بادام زمینی است. از طرف دیگر، طعم مافین یا شیرین است یا خوش طعم.

به عنوان مثال، کلوچه بلوبری یک مافین شیرین کلاسیک است، در حالی که کلوچه نان ذرت یک گزینه محبوب خوش طعم است. کاپ کیک ها نسبت به کلوچه ها بافت سبک تر و نرم تری دارند.

در حالی که خمیرهای کاپ کیک نرم و صاف هستند، خمیرهای مافین ضخیم تر هستند و در نتیجه بافتی متراکم تر، مشابه نان دارند.

به طور کلی، کاپ کیک ها بیشتر از مافین ها تزئینی هستند، زیرا می توانید آن ها را با آبپاش، آب نبات، آسترهای کاغذی رنگارنگ یا طرح های فراستینگ پیچیده برای جشن ها و مهمانی ها تزئین کنید.

مافین ها ساده تر هستند و اغلب دارای تزئین، تزئین یا آستر نیستند. در حالی که کاپ کیک ها در درجه اول برای دسر هستند، مافین ها بسته به طعم و مزه می توانند دسر، غذای جانبی یا پیش غذا را همراهی کنند.

در مطالعه حاضر، نشاسته برنج بومی و اصلاح شده شیمیایی (استیله و هیدروکسی پروپیله شده) تا حدودی جایگزین کره در تولید مافین های کم چرب و برای شیرینی در کلوچه ها شد.

ویژگی های فیزیکوشیمیایی نشاسته برنج بومی و اصلاح شده مورد بررسی قرار گرفت. هر سه نوع نشاسته در سطح 20 درصد در کلوچه ها و کلوچه ها جایگزین شدند. محتوای پروتئین خام نشاسته برنج اصلاح شده به طور قابل توجهی در مقایسه با نشاسته بومی پایین بود.