سس مایونز تکی را با آبگوشت میل کنید

سس سرد با منشاء غذاهای فرانسوی، امولسیون زرده تخم مرغ خام و روغن نباتی سس مایونز تکی است. با زدن مداوم زرده ها، روغن را کم کم اضافه می کنیم تا کرم غلیظی حاصل شود.

سس مایونز ساده با آب لیمو، خردل یا سرکه طعم دار می شود.

سس مشتق شده سس های کوچک یا سس های مرکب نیز نامیده می شوند، با افزودن یک ماده دیگر یا چند ماده به سس های مادر و به دمی گلیس ساخته می شوند.

شایان ذکر است که هلندیز از سس مایونز گرفته می شود و همیشه جزو سس های مادر طبقه بندی نشده است. هلندز ترکیبی از زرده تخم مرغ، کره و آب لیمو است.

هم آن و هم سس های مشتق شده آن به طور معمول روی تخم مرغ، سبزیجات، ماهی یا مرغ سرو می شوند.

سس مایونز چاشنی است که سس نیست، بلکه چیزی است که با ساندویچ ترکیب می شود.

سس

می توانید از آن به عنوان سس استفاده کنید که بیشتر با قرار دادن سوشی رایج است یا شاید به عنوان دیپ برای سیب زمینی سرخ شده استفاده کنید.

سس مایونز، به طور غیر رسمی مایونز، سس یا سس غلیظ و خامه ای است که معمولاً در ساندویچ، همبرگر، سالاد پخته شده و سیب زمینی سرخ کرده استفاده می شود.

همچنین پایه سس های مختلف دیگر مانند سس تارتار، سس سرخ کردنی، ریمولاد، سالسا گلف و رویل را تشکیل می دهد.

سس مایونز را با پیاز خرد شده، زیتون، خیار شور و کیپر مخلوط کرده و به عنوان سس با ماهی سرو می شود. سس مایونز چه نوع مخلوطی است؟ سس مایونز یک امولسیون است.

از نظر شیمیایی، امولسیون ها کلوئیدی هستند. سس یا سس مایونز از روغن، زرده تخم مرغ، سرکه یا آب لیمو و چاشنی ها تهیه می شود. چگونه پیتزای آووکادو و کیوی واقعاً خوب را با سس مایونز درست کنید؟