زنی با شیرآلات بهداشتی راسان فرزندش را تنبیه کرد

برای کنترل جریان یا سرعت آب تامین شده توسط لوله ها از شیرآلات بهداشتی راسان استفاده می شود، بنابراین اگر مطمئن نیستید که شیر آب شما چه کاری انجام می دهد یا چگونه از آن مراقبت کنید این مقاله را به دقت بخوانید.

ممکن است انواع مختلفی در خانه شما پیدا شود، اما همه به عنوان یک راه آسان برای کنترل جریان آب در سینک شما عمل می کنند.

شیر آب یک وسیله لوله کشی است که یک خروجی برای خروج آب از یک لوله یا ظرف فراهم می کند و اجازه می دهد تا آب از یک لوله یا ظرف خارج شده و به داخل سینک برود.

رایج‌ترین نوع شیر آب دارای دو دسته است که دسته‌های «گرم» و «سرد» نامیده می‌شوند. بسیاری از سینک های آشپزخانه دارای آب جاری گرم و سرد هستند، در حالی که سینک های دیگر فقط یک طرف آن را تامین می کنند.

شیرآلات

شیر آب وسیله ای است که جریان سیال یا گاز را از یک مکان به مکان دیگر کنترل می کند. یک شیر آب معمولا از دو قسمت تشکیل شده است، سر شیر و بدنه شیر.

سر شیر آب به بدنه شیر وصل شده و بالای سینک یا منبع آب دیگر قرار می گیرد. در اینجا مواردی در مورد شیر آب وجود دارد:

در انگلستان، شیر آب معمولاً به عنوان شیر یا اسپیگ شناخته می شود. با این حال، برخی از کشورها از کلمه spigot برای اشاره به یک دستگاه استفاده می کنند در حالی که شیر آب دهانه در نظر گرفته می شود.

به طور کلی، یک شیر آب شامل دو قسمت است که عبارتند از دسته و اسپیگ. برای دانستن بیشتر در مورد شیر آب، ابتدا باید قسمت های مختلف داخل یک شیر آب استاندارد را بشناسید.

دسته نوعی اهرم است که به عقب و پایین کشیده می شود تا آب از شیر آب خارج شود. بعدی اسپیگوت است که به مثانه نیز معروف است، که بالای سینک نصب می شود.