تاب ریلکسی چوبی سبب مرگ صاحبش شد

یک نوع تاب متفاوت تاب ریلکسی چوبی است که کودکان بین یک تا پنج سال می توانند از آن لذت ببرند. این تاب ها دارای یک پلت فرم دایره ای هستند که به آنها اجازه می دهد در حول و حوش 360 درجه بچرخند و همزمان به جلو و عقب بروند.

آنها همچنین گلایدرهای بزرگی به آنها متصل هستند. این گلایدرها از جنس نرم و دارای سطوح مقعر هستند تا کودک در هنگام استفاده از آن آسیبی نبیند.

با تاب حلقه ای چرخان، نیازی به نگرانی در مورد رفتن فرزندتان از بالای میله روی سر یا پاهایش نیست. دارای پشتیبان های بالشتکی است که از این اتفاق جلوگیری می کند.

انواع مختلفی از مواد در ساخت این تاب ها استفاده می شود اما اکثر آنها از فولاد به عنوان سازه اصلی پشتیبانی خود استفاده می کنند و برخی دیگر دارای فریم آلومینیومی هستند.

برخی نیز از پلاستیک های تقویت شده استفاده می کنند که آنها را بسیار محکم می کند. این مواد همچنین در برابر آب و هوا مقاوم هستند که استفاده از این تاب ها را در هر فصلی امکان پذیر می کند.

تاب

این یک تاب آویزان است که می توانید آن را از دروازه یا در خانه خود آویزان کنید. دارای تسمه های بافته شده است که به درب یا چارچوب در وصل می شود.

نصب این تاب ها نیز آسان است و در رنگ های مختلف وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که به خوبی با طرح طراحی موجود شما ترکیب شود.

این تاب ها دارای یک قاب فولادی لوله ای هستند که توسط یک پوشش بالشتک پوشانده شده است.

همچنین دارای یک تخته سرخوردن است که از مواد پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده است و برای راحتی کودک شما ضربه گیرهایی به آن متصل شده است.

این تاب برای کودکانی که تا 150 پوند وزن دارند قابل استفاده است. آنها را می توان بر روی هر مجموعه تاب نصب کرد یا به سادگی در خانه برای استفاده با فرزندان خود آویزان کرد.

فرآیند نصب آنقدرها که فکر می کنید چالش برانگیز نیست زیرا این نوسانات با دستورالعمل های گام به گام آسان ارائه می شوند.

در واقع حتی اگر تجربه ای در نصب چنین تجهیزات سنگینی ندارید، می توانید آن را خودتان نصب کنید.