با خوردن شکلات تخته ای ام اند ام با بیماری های قلبی خداحافظی کنید

شکلات تخته ای ام اند ام تیره نوعی شکلات با بیشترین میزان مواد جامد کاکائو است. به همین دلیل رنگ آن قهوه ای تیره تا سیاه است و نسبت به سایر انواع شکلات مزه آن تلخ تر است. شرکت های شکلات سازی معمولا شکر و وانیل را اضافه می کنند تا طعم تلخ را متعادل کنند.

این شکلات همچنین می تواند حاوی یک امولسیفایر باشد که به آن اضافه می شود تا مواد را به هم بچسباند و به قوام مورد نظر برسد.

این مجموعه از تخته‌های شکلات ممتاز با همکاری شرکت The Supplant و سرآشپز توماس کلر با شکر از فیبر تولید شده از محصولات بازچرخانی ساخته شده است.

بسته سوپلانت واریته 5 شامل شکلات تخته ای ام اند ام تیره، شکلات شیری، شکلات تیره نارنجی، شکلات نواری شیر نمک دریایی و شکلات میلک قهوه است.

آیا شکلات تلخ حاوی شیر است؟ شکلات تخته ای ام اند ام به طور کلی حاوی شیر نیست، اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که برخی از شرکت های شکلات سازی بخواهند شیر را به محصولات شکلات تلخ خود اضافه کنند.

علاوه بر این، برخی از محصولات شکلات تلخ ممکن است در همان خط تولید محصولات دیگری که حاوی شیر هستند تولید شوند و در نتیجه ممکن است باعث آلودگی شوند.

بنابراین، برای وگان ها و افرادی که لبنیات مصرف نمی کنند، مهم است که به ترکیب شکلاتی که خریداری می کنند و همچنین گواهی هایی که سازنده شکلات تخته ای ام اند ام دارد توجه کنند.

درصد شکلات تلخ یعنی چه؟ در سوپرمارکت ها ممکن است محصولات شکلاتی بسته بندی شده با درصد روی بسته بندی را دیده باشید. معنی آن ترکیب کل مواد جامد کاکائو از محصول است.

در اندونزی، یک محصول شکلاتی در صورتی به عنوان شکلات تیره طبقه بندی می شود که حاوی حداقل 35 درصد مواد جامد کاکائو باشد. هرچه این درصد بیشتر باشد میزان کاکائو بیشتر و طعم آن تلخ و تندتر خواهد بود.