با خوردن خرما پیارم اعلا در طول یک ماه به طور چشمگیری لاغر شوید

خرما پیارم اعلا جایگزین سالمی برای شکر تصفیه شده است. این میوه های آب شده در دهان را به محض اینکه برای بهترین طعم چیده شدند، باید لذت ببرید. پس از نگهداری، این میوه نمی تواند طعم و بافت عالی را حفظ کند.

خرما پیارم اعلا از انواع خرماهای کشور عراق است. آنها لوله کش تر از هر نوع خرما دیگری در نظر گرفته می شوند. رنگ پوست آنها از کاراملی روشن تا قهوه ای تیره متغیر است. خرمای عسلی دارای طعم عسلی غنی با بافت کره ای کرم مانند است.

طعم این خرما به قدری خوب است که وقتی آنها را می خورید فکر می کنید از یک آب نبات کاراملی لذت می برید. شما می توانید از این خرماهای بیضی شکل برای شیرین کردن انواع دستور العمل ها استفاده کنید تا طعم آنها را افزایش دهید و آنها را برای ذائقه خود مناسب تر کنید.

خرمای دیری نوعی خرما نیمه خشک با گوشتی ضخیم، نرم و پوست قرمز است. رنگ این پوست پس از سفت شدن و خشک شدن قهوه ای طلایی می شود. خرمای لبنی که منشا آن جنوب عراق است، طعمی قوی و شیرین دارد.

برخلاف دیگر انواع خرما، خرمای دیری بافت فیبری ندارد. آنها دارای فرم مستطیلی هستند و می توانند اندازه آنها از متوسط تا بزرگ متغیر باشد. خرما دیری به دلیل طعم عالی، انتخاب ایده آلی در دستور العمل های شیرین و خوش طعم است.

حتی می توانید انواع مختلف شکر را با خرمای دیری جایگزین کنید تا شیرینی طبیعی به برخی از محصولات پخته شده، اسموتی ها یا پایه های بستنی اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید این نوع خرما را در مخلوط کن پوره کنید و رب را مستقیماً روی نان خرد شده پخش کنید تا لذت ببرید. خرمای دیری با بیکن نمکی و پنیر بز خامه ای نیز کاملاً کار می کند. مورد علاقه بعدی شما خواهد بود.