با تشک مسافرتی قابل شستشو به دور دنیا سفر کنید

چه در مسافرت باشید و چه در کمپینگ شما به یک تشک مسافرتی قابل شستشو نیاز دارید. در مورد هیچ تشک مسافرتی نمی توان نظر داد. اما در مورد بهترین مدل هایی صحبت می کنیم که با پول می توان خرید.

اگر نمی‌دانید به چه چیزی باید توجه کنید، نمی‌توانید یکی از این موارد را پیدا کنید.

برای کمک به شما برای پیدا کردن تشک مناسب برای خود، فرزندتان یا واقعاً، هر کس دیگری که به او اهمیت می دهید.

احتمالاً فکر می کنید که یک تشک مسافرتی نمی تواند به اندازه تشک معمولی راحت و حمایت کننده باشد. اما، شما خیلی اشتباه می کنید. باور کنید یا نه، برخی از تشک های مسافرتی به دلیل طراحی بسیار راحت تر از تشک های معمولی هستند.

البته تشک های مسافرتی ناراحت کننده نیز وجود دارد، بنابراین سعی کنید از آن ها دوری کنید.

تشک

تشک های مسافرتی خوب تشک هایی هستند که مواد نرم و سخت تری را با هم ترکیب می کنند تا حمایت و راحتی کامل را برای شما فراهم کنند.

به دنبال تشک هایی باشید که از دو لایه فوم ساخته شده اند. لایه پایینی پشت شما را پشتیبانی می کند و بدن شما را در یک راستا نگه می دارد.

به این ترتیب، فشاری روی گردن، شانه ها و باسن خود احساس نمی کنید. لایه دوم معمولاً از ژل مموری فوم ساخته می شود که راحتی را فراهم می کند.

در حالت ایده‌آل، تشک مسافرتی شما باید تهویه شود تا دمای خواب را تنظیم کند و خواب خوبی را به شما بدهد که بسیار به آن نیاز دارید.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید وزن تشک است. برخی از مدل‌ها سنگین هستند، بنابراین حمل آن‌ها اغلب با خود سخت‌تر است.

بنابراین، اگر می‌خواهید هر چند وقت یک‌بار کمپ بزنید یا تشکی می‌خواهید که به راحتی قابل انتقال باشد، به تشکی سبک‌تر نیاز دارید.