ایزوگام گستر دلیجان از طوفان جلوگیری می کند

عایق رطوبتی ایزوگام گستر دلیجان عبارت است از اعمال لایه های نفوذ ناپذیر بر روی سطوح پی، دیوارها، پشت بام ها و سایر قسمت های ساختمان که ممکن است بتنی، چرمی، پارچه ای باشد که مانع نفوذ ناپذیر سطحی ایجاد کند تا از نفوذ آب جلوگیری کند.

چنین اشیاء یا سازه هایی ممکن است در محیط های مرطوب یا زیر آب تا عمق مشخصی استفاده شوند.

به طور خلاصه، عایق رطوبتی به معنای محافظت برای جلوگیری از ورود آب به سازه های داخلی و خارجی ساختمان مانند توالت، استخر، مخازن آب، دیوارها، سقف ها و غیره است.

این مانع ایجاد می کند که عبور آب از مواد را غیرممکن می کند زیرا این خاصیت از سیل و رطوبت در ساختمان ها جلوگیری می کند.

این به کاهش رطوبت داخل خانه کمک می کند، بنابراین از آسیب دیدن فضای داخلی ما در معرض رطوبت یا آب جلوگیری می کند.

از نظر فونداسیون، عایق‌های رطوبتی به این معنی است که حتی در شرایط زیر آب، هیچ مایعی در دیواره فونداسیون بتنی نفوذ نمی‌کند، به چندین محصول اعمال‌شده روی فونداسیون‌ها عایق رطوبتی می‌گویند.

ایزوگام

عایق رطوبتی سیمانی ساده ترین روش عایق رطوبتی است، مواد مورد نیاز آزادانه در دسترس هستند، به راحتی مخلوط و اعمال می شوند.

معمولاً عایق‌های رطوبتی سفت یا نیمه انعطاف‌پذیر هستند، بنابراین در مکان‌های داخلی مانند توالت‌ها و مناطقی که در معرض نور خورشید و هوا قرار ندارند استفاده می‌شود.

بنابراین، روند محدودیت و گسترش منجر به آبشار محدود نمی شود.

غشای مایع یک پوشش نازک است که حاوی یک پوشش پرایمر و پوشش بالایی است که توسط اسپری، غلتک یا ماله استفاده می شود که در مقایسه با عایق رطوبتی سیمانی انعطاف پذیری بیشتری می دهد.

این مایع در یک پوشش لاستیکی بر روی دیوار پخت می شود و خواص کشیدگی سطح می تواند به 280٪ برسد، دوام یک پوشش ضد آب بستگی به نوع سازنده دارد.

می توان آن را با لایه مایع ساخته شده از آسفالت اصلاح شده با پلیمر که در درجه های مختلف برای ماله، غلتک یا اسپری از تولید کنندگان مختلف موجود است، اسپری کرد.