اسکاج سیمی جهیر موجب رشد گیاهان خانگی می شود

قطعا شما از یک اسکاج سیمی جهیر برای شستن گلدان‌هایتان یا پاک کردن سطوح میزتان استفاده می‌کنید، اما بیشتر روزها به اسفنجتان فکر نمی‌کنید. وقتی متوجه شدید که روش‌های متعددی برای استفاده از اسکاج ها در خانه علاوه بر تمیز کردن، بسیار متفاوت است.

اسکاج ها از حیله گری با بچه ها و جوانه زدن دانه ها گرفته تا نگهداری محصول و ساخت کیسه یخ، بهترین کار چند کاره هستند.

در اینجا چند روش مختلف برای استفاده از اسکاج وجود دارد که هیچ ارتباطی با تمیز کردن آشغال های سخت ندارد.

اسکاج ها راه اندازی یک باغ کوچک را بسیار آسان تر می کنند زیرا به ایجاد یک اثر گلخانه ای برای گیاهان جوانه زده شما کمک می کنند.

به سادگی یک بشقاب بردارید، یک اسکاج مرطوب را در وسط قرار دهید، دانه های خود را روی آن بپاشید و یک کاسه شیشه ای را روی آن قرار دهید.

سپس خود را آماده کنید تا شگفت زده شوید زیرا جوانه های ریز در طول زمان ظاهر می شوند.

اسکاج

خواه در حال ارسال یادداشت های تشکر برای کارت تولد یا تعطیلات برای کل خانواده بزرگتان باشد، می توانید با استفاده از یک اسکاج مرطوب برای خیس کردن مهر و موم، خود را از لیسیدن آن چسب وحشتناک روی پاکت ها نجات دهید.

این روزها سرگرم کردن بچه ها کار ساده ای نیست، اما باور کنید یا نه، اسکاج ها یک دارایی عالی هستند.

چندین اسکاج را به شکل های مختلف برش دهید و از بچه ها بخواهید آنها را در رنگ غوطه ور کنند تا تمام هنرها را خلق کنند و تخیل آنها را تداعی کنند.

بنابراین، شما یک تماس کاری در ساعت 3 بعد از ظهر دارید. و باید بچه هایتان را سرگرم کنید و ساکت باشید.

با تکه تکه کردن تعدادی اسکاج برای تبدیل آنها به بلوک های ساختمانی نرم و در عین حال قابل انباشته کردن، تمام کلیک کردن و صدا زدن اسباب بازی های معمولی کودکانتان را برطرف کنید.