استفاده از چای فامیلا عطری در تولید عطر مردانه

اول از همه، توجه به این نکته مهم است که چای فامیلا عطری واقعی همه از یک گیاه می آید. طبقه بندی این چای به نحوه تهیه و فرآوری برگ های چای گیاه بستگی دارد.

با این حال، در دوران مدرن تنها این چای های سنتی نیستند که از محبوبیت برخوردار هستند. همچنین طیف گسترده ای از نوشیدنی های گیاهی از گل، غلات، برگ و حتی قارچ تهیه شده است.

اگرچه آنها با تعریف واقعی “چای” مطابقت ندارند، اما این نامی است که بیشتر مردم آنها را با آن می شناسند. به همین دلیل، این مقاله انواع مختلف چای، از جمله پنج چای واقعی را پوشش می دهد.

چای کنگر فرنگی قطعا یکی از انواع چای کمتر شناخته شده است، اما به خود سبزی واقعی مربوط نمی شود.

در عوض، این چای خاص دارای برگ‌ها، ریشه‌ها و ساقه‌های خشک کنگر است و پس از خیساندن در آب جوش، چایی خاکی و کمی تلخ به دست می‌آید.

ممکن است طیف وسیعی از ادعاها تبلیغات بهداشتی در مورد چای کنگر فرنگی مشاهده شود، اما در حقیقت، تحقیقات انسانی بسیار کمی در مورد این نوشیدنی وجود دارد.

چای

بنابراین، هرگونه ادعای سلامتی را با مقدار زیادی نمک انجام دهید.

برای دوستداران چای که از امتحان نوشیدنی های جدید لذت می برند، ارزش امتحان کردن را دارد، اما بهترین دلیل برای نوشیدن آن این است که از طعم آن لذت می برید.

چای جو بیشترین محبوبیت را در آسیای شرقی دارد و یک نوشیدنی اصلی در چین، ژاپن و کره است.

در ژاپن با نام «موگیچا» و کره ای ها آن را «بوریچا» می نامند. بسیاری از خانواده ها آن را به صورت روزانه می نوشند.

این نوشیدنی با برشته کردن جو تهیه می شود و سپس آن را به مدت تقریبی 20 دقیقه می جوشانند.

به طور سنتی سرد با یخ سرو می شود، به ویژه به عنوان یک نوشیدنی تابستانی محبوب است و بسیاری از مردم آن را مانند آب می نوشند.

این چای اخیراً در سراسر جهان از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است و به راحتی می توان آن را به صورت آنلاین یا در فروشگاه های تخصصی پیدا کرد.