استفاده از هلی شات دوربین دار اسباب بازی در مراسم ترحیم یک بازیگر معروف

شات کلوز آپ زمانی است که سوژه شما بیشتر کادر را در هلی شات دوربین دار اسباب بازی پوشش می دهد. شما می توانید با نزدیک بودن فیزیکی به سوژه یا با استفاده از لنز تله فوتو از دور به این هدف برسید.

هنگامی که از نماهای نزدیک برای به تصویر کشیدن یک شخص استفاده می شود، یک نمای نزدیک به شما کمک می کند تا عبارات و احساسات شخصیت را نشان دهید. همچنین یک عکس بسیار صمیمی است.

در عوض، اگر سوژه یک شی یا یک کنش باشد برای هدایت توجه بیننده استفاده می شود.

به عنوان مثال، اگر دو نفر در حال دعوا هستند و یکی چاقویی را پشت سر خود گرفته است ممکن است بخواهید با چاقو از دست خود عکسی از نزدیک بگیرید.

یک عکس متوسط همچنان روی سوژه اصلی متمرکز است، اما بیشتر زمینه را نشان می دهد.

به طور کلی به تمام عکس هایی که فرد را از کمر به بالا قاب می کنند، اطلاق می شود، اگرچه چیزی سفت تر در سراسر تنه هنوز مشکلی ندارد.

هلی شات

با یک عکس متوسط، نه تنها زمینه را نشان می‌دهید، بلکه زبان بدن را نیز نشان می‌دهید همچنین می‌توانید کاراکترهای بیشتری را در آن قرار دهید.

آنها همچنین یک راه عالی برای انتقال بین نماهای نزدیک و عکس های بازتر هستند.

نماهای بلند که به عنوان عکس های گسترده یا عکس های ثابت نیز شناخته می شوند کل سوژه شما را نشان می دهند و فضای کافی در اطراف آن باقی می گذارند.

اگر می‌خواهید مکان جدیدی را نشان دهید که سوژه شما به آنجا رسیده است یا محیط جدیدی را با حضور قوی سوژه معرفی کنید این راهی است که باید انجام دهید.

لانگ شات همچنین طول کامل سوژه را نشان می دهد، بنابراین می تواند در اغراق در مقیاس هنگام مقایسه سوژه با اشیاء اطراف آن مفید باشد.