استفاده از ماسک بهداشتی یکبار مصرف هنگام جوشکاری به عنوان محافظ

در محیط‌ های غیر بهداشتی، ماسک بهداشتی یکبار مصرف چند لایه در صورتی که به‌ طور مداوم و مناسب پوشیده شوند و بینی و دهان را بپوشانند، موانعی عالی برای محتوی قطرات تنفسی و قطع انتقال ویروس هستند.

این ماسک‌ها برای پوشاندن دهان و بینی طراحی شده‌اند. ماسک های جراحی یا رویه ای درجه پزشکی به دلیل فیلتراسیون و مقاومت در برابر مایع، محافظت عالی را ارائه می دهند.

برای بهبود تناسب ماسک‌های جراحی یا رویه‌ای مستطیلی، می‌توان از یک تکنیک ساده «گره و تاک» استفاده کرد. این ویدئو از CDC این تکنیک را نشان می دهد.

ماسک‌های تنفسی N95 نسبت به ماسک‌های پارچه‌ای، جراحی یا رویه‌ای سطح بالاتری از فیلتراسیون را ارائه می‌دهند.

با این حال، آنها برای محافظت از افراد در برابر ویروس در شرایط عادی ضروری نیستند.

به منظور اثربخشی بهینه، ماسک‌های تنفسی باید به درستی تست شوند و به‌درستی پوشیده شده و محکم روی صورت فرد قرار گیرند.

ماسک

ماسک‌ های N95، ماسک‌ های دراگر و ماسک‌ های تصفیه‌ کننده هوای برقی (PAPRs) توسط متخصصان پزشکی که از بیماران مبتلا به کووید 19 مراقبت می‌کنند و هنگام انجام روش‌های پرخطر یا تولید آئروسل استفاده می‌شوند.

N95 و KN95 در دسترس عموم هستند و اگر به طور مداوم و مناسب پوشیده شوند، برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 موثر هستند.

محافظ صورت قطعه ای از پلاستیک سفت و شفاف است که به یک هدبند متصل شده است. قطعه پلاستیکی صورت را می پوشاند و تا زیر چانه امتداد می یابد.

ممکن است حتی قبل از همه‌ گیری کووید 19، محافظ‌ های صورت را روی برخی از ارائه‌ دهندگان مراقبت‌ های بهداشتی دیده باشید.

دندانپزشکان و متخصصان بهداشت دندان گاهی اوقات آنها را هنگام کار نزدیک به دهان بیماران می پوشند.

پزشکان، پرستاران و تکنسین ها ممکن است از محافظ های صورت، همراه با ماسک های صورت، هنگام انجام روش هایی که می تواند خون یا مواد دیگر را به هوا هدایت کند، استفاده کنند.