استفاده از سرامیک کف توالت در آموزش علوم در مدارس ابتدایی

رطوبت می تواند ملات بستر را در سرامیک کف توالت اشباع کند، پیوند کاشی را به بستر شل کند و دوغاب را کپک بزند. در جایی که کاشی‌های دارای بستر متخلخل دائماً در معرض رطوبت هستند، کاشی می‌تواند پاره شود.

کاشی های شل، ترک خورده یا چسبانده نشده به دلیل خرابی تخت خواب است.

دلایل زیادی وجود دارد: ملات که خیلی محکم است یا به خوبی آماده نشده است، بستری که خم می شود و پیوند ملات را می شکند، یا محلول های تمیز کننده قوی که دوغاب را تخریب می کند و اجازه می دهد رطوبت به بستر ملات برسد.

کاشی ممکن است در اثر کارهای ساختمانی مانند تعویض لوله کشی یا جابجایی دیوارها آسیب ببیند یا از بین برود.

اغلب تعمیراتی که پس از آن انجام می شود نامناسب هستند و با استفاده از کاشی هایی که از نظر اندازه، شکل، ضخامت، رنگ یا الگوی سازگار نیستند، لکه های نامناسبی بر جای می گذارند.

مانند هر تعمیری در مصالح تاریخی، از ملایم ترین و کم تهاجمی ترین روش های ممکن، با کمترین تأثیر بر بافت تاریخی استفاده کنید.

سرامیک

در نزدیک شدن به این تعمیرات، ابتدا علت را برطرف کنید، سپس علائمی را که مشاهده شده نیاز به ترمیم دارد، ترمیم کنید.

در بیشتر موارد، تعمیرات کاشی ها باید به متخصصان واگذار شود تا هر کاری فراتر از تمیز کردن و نگهداری معمول باشد.

برای جلوگیری از ساییدگی سطح کاشی در اثر سایش، جاروبرقی یا جارو کردن مکرر شن و ماسه ای را که می تواند توسط گاری ها و تردد پاها وارد آن شود، از بین می برد.

در مکان‌هایی مانند درها و راهروها، می‌توان از تشک‌های پیاده‌رو برای کاهش ردیابی شن و برای محافظت از سنگین‌ترین مناطق تردد شده استفاده کرد.

هنگامی که با لعاب حفره یا فرسودگی مواجه می شود، کار زیادی نمی توان انجام داد. در حالی که کثیفی را نمی توان به راحتی بدون آسیب بیشتر پاک کرد، معمولاً به خرابی بیشتر کمک نمی کند.

گاهی اوقات، می توان برای درمان لعاب با یک عامل متراکم کننده و به دنبال آن یک ماده دفع کننده، یک محافظ استخدام کرد، اما این کار فقط باید توسط متخصصان باتجربه آشنا با شیمی و کاربرد چنین مداخلاتی انجام شود.