از گن لیپوماتیک غبغب جهت درمان بی خوابی استفاده می شود

داشتن چانه دوتایی یا حتی سه تایی یک بیماری شایع است. معمولاً با داشتن گن لیپوماتیک غبغب جای نگرانی نیست و چیزی نیست جز لایه ای از چربی که زیر چانه تشکیل شده است.

هنگامی که آن لایه به اندازه کافی قابل توجه می شود، چین و چروک ایجاد می کند که ظاهر یک یا چند چانه اضافی را ایجاد می کند.

اگرچه از نظر پزشکی، چانه دوتایی معمولاً نشانه‌ای از یک مشکل سلامتی نیست، بسیاری از مردم آن را ناخوشایند می‌دانند و می‌تواند به تصویر شما از خود آسیب برساند.

اغلب، دو چانه با افزایش وزن همراه است، اگرچه دلایل بالقوه بیشماری وجود دارد.

به همین دلیل است که برخی از افراد می توانند چانه دوتایی داشته باشند حتی اگر در حال حاضر وزن مناسبی داشته باشند یا در حال کاهش وزن باشند و مردم مترو آتلانتا از این واقعیت در امان نیستند.

به همین دلیل، مهم است که اگر می‌خواهید چانه را از دست بدهید، ابتدا بفهمید که چه چیزی باعث ایجاد «چانه دوتایی» می‌شود.

گن

چانه دوتایی ساده به نظر می رسد. فقط کمی چربی اضافی در اطراف فک وجود دارد. اما علل آن می تواند به طرز شگفت آوری پیچیده شود.

در اینجا همه رایج ترین دلایلی وجود دارد که چرا افراد تمایل دارند خود را با کمی بالشتک اضافی زیر خط فک بیابند.

احتمالاً شایع‌ترین علت چانه دوتایی صرفاً چربی اضافی است. هنگامی که وزن اضافه می کنید، تمایل به مشاهده چربی در سراسر بدن و متأسفانه، در صورت و زیر چانه وجود دارد.

و بسته به نوع بدن شما، افزایش وزن در صورت شما می تواند به راحتی به شما حمله کند.

به عنوان مثال، اگر فقط یک قاب بزرگتر دارید، ممکن است چند پوند اضافی روی باسن یا شکم شما توجه شما را جلب نکند. سپس یک روز برای گرفتن عکس سلفی می روید و یک سورپرایز ناخوشایند پیدا می کنید.

و هنگامی که فردی با وزن خود مبارزه می کند، چانه دوتایی می تواند منبع خاصی از خودآگاهی باشد.