از دفتر آزاده در چاپ کتاب آشپزی استفاده می شود

اگر در مدرسه هستید و برای کلاس به یک دفتر آزاده جدید نیاز دارید، ممکن است بخواهید دفترچه ای با روکش مقوایی انعطاف پذیر تهیه کنید. این نوع نوت بوک ها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا در صورت نیاز خم شوند و خم شوند که برای دانش آموزانی که دوست دارند در حال حرکت یادداشت برداری کنند ایده آل است.

آنها همچنین دارای یک بند الاستیک هستند که به شما کمک می کند یادداشت های خود را ایمن و در دسترس نگه دارید.

با این حال، این نوت بوک ها برای همه مناسب نیستند. به همین دلیل، پیدا کردن دفترچه یادداشت مناسب برای شما مهم است.

انواع مختلفی از نوت بوک دانش آموزی وجود دارد و اکثر آنها بسیار مقرون به صرفه هستند.

می توانید یک دفترچه یادداشت مارپیچی با جلد آبی روشن و 80 برگه کالج و همچنین دفترچه ای با جلد پلاستیکی انعطاف پذیر انتخاب کنید.

با این حال، اگر چیز بادوام‌تری می‌خواهید، می‌توانید یکی با پوشش سخت‌تر، مانند تخته نئوپان سخت‌تر تهیه کنید.

دفتر

هنگام خرید یک نوت بوک، یک نوت بوک محکم از کاغذ ضخیم تر انتخاب کنید. این نوع با قرار دادن آن در کوله پشتی خود از بین نمی رود و شکل خود را از دست نمی دهد.

همچنین وقتی بطری آب خود را روی آن می‌ریزید، از از دست دادن محتوا جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، کاغذهای ضخیم تر می توانند ورق های بیشتری را نسبت به کاغذهای نازک تر در خود جای دهند.

دو نوع کاغذ اصلی وجود دارد: صاف و مخملی. کاغذ صاف صاف است و در لمس احساس بهتری دارد، در حالی که پوسته خشن است و شبیه چرم است.

نوع دیگری از کاغذهای ضخیم، استاک کارتی است که فاقد اسید بوده و برای جلد و درج نوت بوک عالی است.

چندین سبک موجود است. اگر چیزی کوچکتر می خواهید، می توانید یک نوت بوک نقطه چین بخرید. اگر نمی‌خواهید با خطوط محدود شوید، می‌توانید یک دفترچه یادداشت خالی انتخاب کنید.