از جک بادی ماشین سنگین در تالار عروسی استفاده می شود

دستگاه های مدرن برای اتومبیل ها، مراقبت و نگهداری از آنها مانند جک بادی ماشین سنگین می تواند به طور قابل توجهی زندگی راننده را آسان کند. با این حال، بسیاری هنوز با چنین دستگاه ساده و راحت، به عنوان یک جک بادی از لوله اگزوز مواجه نشده اند.

همانطور که تجربه رانندگان باتجربه نشان می دهد، این چیز می تواند به کمک واقعی در جاده تبدیل شود و دریافت آن برای همه کسانی که مجبور به سفر طولانی هستند توصیه می شود.

جک معمولاً به عنوان طرحی شناخته می شود که وظیفه آن بلند کردن وسیله نقلیه است. به این فرآیند جک کردن نیز می گویند.

این وضعیت ممکن است در مورد چرخ سوراخ شده در جاده مورد تقاضا باشد. برای اینکه ماشین را بالا بیاورد و بتواند چرخ را برای تعویض یا تعمیر خارج کند، سال ها از جک های مکانیکی یا هیدرولیک استفاده می شد.

جک

چنین طرح هایی کیسه ای بر پایه پلی وینیل کلراید است که به صورت تا شده زیر ماشین ایستاده قرار می گیرد و سپس با گاز یا هوا باد می شود، اما منبع دریافت آن ممکن است متفاوت باشد.

درزهای کیف برای استفاده طولانی مدت باید با کیفیت چسب و دوخته شوند. در یک طرف کیسه سوراخی برای شیلنگ تامین وجود دارد.

سازنده یک قیف لاستیکی در یک طرف شلنگ و یک کوپلینگ با یک سوپاپ در طرف دیگر قرار می دهد. مجموعه جک های بادی ساخت خارجی نه تنها شامل یک کیسه ذخیره سازی، بلکه یک جفت حصیر نیز می باشد.

عملکرد آنها محافظت از کف دستگاه و سطح پمپ در برابر آسیب های مکانیکی است. با این حال، با توجه به ویژگی های مواد، چنین حفاظتی همیشه کافی نیست.

کیف جک بادی به شکل مستطیل ساخته شده است. هنگامی که هوا یا گاز شروع به جریان می کند، ابتدا به طور یکنواخت در همه جهات باد می شود.